duminică, 10 ianuarie 2016

Raspuns la comunicatul ANCMRR

                                    Lecturand maculatura,
                         C-o EPIGRAMA va ard.
                         Poate-o sa va-inchida gura,
                         Ca ati dat cu...OISTEA-N GARD...!!!

                                                               Col (rtg) Stefan GEORGESCU



"Raspuns la,,COMUNICATUL'' conducerii ANCMRR !

           Un punct de vedere strict personal, pe care mi-l asum in integralitatea sa !


           ...Domnilor,
           ...Am lecturat cu interes si speranta capodopera domniilor voastre si am ramas profund dezamagit, constatand multitudinea de ineptii pe care le inghesuiti cu sarg in aceasta facatura, care nu reprezinta un Comunicat, asa cum pretindeti, ci un ORDIN pe care-l dati membrilor Asociatiei !
          ...Si haideti,dragi domni, sa vedem impreuna, ce-mi ordonati dumneavoastra mie, membru cotizant al ANCMRR :

          ...Deci...STAI ACASA pentru ca:

   1) Nu conteaza ca un guvern calca in picioare Constitutia ca TU nu pierzi nimic. (zau?!!!)
   2) Modificarile Legii nu te AFECTEAZA ! (serios,de unde stiti, sunteti medici?!!!)
   3) Daca la recalculare...o ai mai mica (decat ,,aia'' de furnica ?) iti ramane cea aflata in plata. (i-auzi !!!)
   4) Nu te intereseaza Legea salarizarii unice ! (credeti ?)
   5) Nu trebuie sa ceri tu marirea salariului minim pe economie, sa-l ceara cei interesati.
   6) Sa nu-ti pese ca civilii au pensie mica, ca a ta e mare. ( aoleu, de unde stiti, ca nu fac nudism?)
   7) Sa nu ceri a treisprezecea pensie pentru batranii batjocoriti, sa o ceara ei daca mai sunt in stare !
   8) Sa nu te deranjeze ca Romania este jefuita cu salbaticie de 26 de ani, ca tu traiesti bine, ce conteaza ca ai jurat sa o aperi cu pretul vietii tale ! (m-ati absolit de JURAMANT ???)
   9) Nu conteaza ca padurile romanilor sunt defrisate cu frenezie, ca nu apuci tu sa mai vezi pustiul care va ramane in urma jefuitorilor. (aoleu, aveti vreun semnal de la postacii mercenari, care ameninta cu moartea ?!!!)
   ...Acesta este ,,Ordinul'' pe care mi-l dati, am inteles bine ?
   ...Si-mi spuneti, tot dumneavoastra, ca daca eu vad starea de lucruri la care m-am referit si ma asociez cu colegii care (ca si mine) nu le mai accepta, particip la un...,,PROTEST NEDEMN'' ???!!! Prin urmare, imi spuneti ca si eu sunt nedemn. Si va intreb, dumneavoastra sunteti DEMNI ???
   ...Daca erati demni, ne consultati si pe noi in sedintele Filialelor Asociatiei, ne ascultati parerile si mai ales, argumentele, nu dadeati comunicate belicoase si nedemne in numele nostru. Sau...daca dovedeati o minima DECENTA, dadeati un comunicat in care aratati clar ca domniile voastre, nu sunteti de acord cu protestul, dar lasati latitudinea membrilor sa actioneze cum cred EI de cuviinta.
   Dar dumneavoastra sunteti obisnuiti sa dati ,,ORDINE'' !
   ...Eu am executat ordine, intreaga viata, dar sa mi se ordone cum sa GANDESC si sa SIMT romaneste si cum sa actionez pentru a-mi dovedi ONOAREA si DEMNITATEA, nu o sa admit niciodata, oricate stele de general aveti domniile voastre pe umeri !


     ...Concluzie;


                 
Lecturand maculatura,
                        C-o EPIGRAMA va ard.
                        Poate-o sa va-inchida gura,
                        Ca ati dat cu...OISTEA-N GARD...!!!


   ...Inchei cu frumoasa noastra formula:

AM ONOAREA !
(pentru ca eu va asigur ca o mai am)"
                                  
...Colonel (rt.) St. Georgescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu