duminică, 10 ianuarie 2016

FĂRÂMIȚAREA UNITĂȚII REZERVIȘTILOR MILITARI

După mai multe discuţii cu unii camarazi din diverse forme de asociere a militarilor în rezervă, am reflectat şi mi-am dat seama de unde a apărut această „ruptură” – fracţionare a marii mase a rezerviştilor militari.
Vă provoc la dialog şi, dacă greşesc, vă rog să mă corectaţi.
De-a lungul acestei perioade de tranziţie, mai mulţi generali (ar fi impropriu să le spunem personalităţi militare) care se considerau „de neînlocuit” şi-au imaginat că pe umerii lor stă „pacea lumii” şi îşi pot continua cariera după ieşirea la pensie, dacă se înscriu în diverse partide; unii se şi visau viitori miniştrii ai apărării, secretari de stat sau şefi de structuri importante, numiţi politic.
Pentru acest lucru aproape toţi au promis „marea cu sarea” partidelor, mai pe înţeles câte mii de voturi vor aduce ei de la foştii subordonaţi şi familiile acestora.
De aceea au format diverse asociaţii, federaţii, etc... chemând alături de ei militarii în rezervă şi punându-se cu structurile create în slujba diverselor partide.
Nu mai trebuie să vă spun cine sunt aceştia pentru că îi cunoaşteţi şi dumneavoastră.
Alţii, vezi cazul lui „moş Teacă „ Dobriţoiu, Bădălan, ş.a. au crezut că dacă se fac membrii de partid şi devin ”yes-man scapă de „bubele” contactate în timpul serviciului militar; şi au scăpat – cu suspendare.
Iată de ce am ajuns să ne fărimiţăm în aşa hal şi am devenit batjocora clasei politice.
Camarazi, pentru a ne cere drepturile, pentru a deveni o forţă demnă de respect trebuie să ne unim cu toţii, indiferent de apartenenţa la diversele forme de asociere şi fără a ţine seamă de doleanţele şi interesele şefilor acestor structuri din care faceţi parte.
Haideţi cu toţii la Marea Unire a Pensionarilor Militari din Piaţa Victoriei în data de 24.01.2016!
                                      Col. (r) ing. Gh. Ceauşu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu