marți, 12 ianuarie 2016

APEL LA SOLIDARITATE ŞI UNITATE DE ACŢIUNE


      În aceste momente avem nevoie, mai mult ca niciodată, de UNITATE!
      Stimaţi colegi şi camarazi de arme, să pregătim împreună ZIUA UNIRII, 24 IANUARIE 2016!
      Pregătiţi-vă uniformele militare cei care le mai aveţi şi împrumutaţi de la cei în activitate cei care nu le mai aveţi ! Vom protesta şi pentru ei!       Zecile de ani de servicu militar şi Jurământul depus, ne-au conferit dreptul de a purta ţinuta militară cu demnitate şi onoare!
       Renunţaţi deocamdată, la acuzele pe care unii le lansează la adresa fie a ANCMRR-ului, fie a SCMD-ului.
      Avem timp pentru a ne clarifica divergenţele ulterior.
      Acum, disputele interne, chiar nu-şi au rostul, acum avem nevoie mai mult ca niciodată de UNITATE!

      Să nu facem jocul niciunui infiltrat sau instigator!
      Chiar rog pe administratorii grupurilor Facebook care încearcă să reprezinte pe pensionarii militari, să renunţe , măcar până la 24 Ianuarie la a mai publica articole care îndeamnă şmechereşte la A NU MANIFESTA solidaritate şi unitate de acţiune în vederea organizării unui viitor protest de anvergură.
      Aşa voi face şi eu în grupul pe care îl administrez pe facebook
:


      Pe 28 decembrie, am întâlnit camarazi pe care nu-i văzusem niciodată până atunci, din Piteşti, Călăraşi, Braşov, Brăila...
      Am reîntâlnit un coleg pe care nu-l mai văsusem de 40 de ani !
      Am întâlnit doi camarazi care au venit la protest după ce au văzut la televizor protestul din Piaţa Victoriei şi care au plecat în grabă şi în baston (unul dintre ei) pentru a fi prezenţi!
      M-am întâlnit cu prieteni operaţi, alţii cu boli cronice, un bun prieten cu transplant hepatic, doi sub tratament cu radioterapie, un altul cu ciroză avansată, dar toţi au dorit cu toată puterea să fie prezenţi şi au fost prezenţi!
      În sine mea, m-am cutremurat, dar i-am îmbrăţişat cu respect şi dragoste.
      Pentru onoare şi demnitate, au protestat, nu pentru "pensii nesimţite"!
      Să participăm toţi şi să creăm un sistem de anunţare în vederea protestului din 24 Ianuarie, deoarece, foarte, foarte mulţi colegi de-ai noştri nu folosesc facebook-ul.
      Împreună putem scrie, măcar câteva rânduri în istorie despre onoarea şi demnitatea de militar, aşa cum am jurat cu mâna pe Drapel !
      Depinde de fiecare dintre noi, numai de propria
voinţă!

       Servim Patria!

                 Col.(r) Viorel GLIGOR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu